
FOTO: Cristina Nichitus/Publimedia


Este bine de ştiut, de asemenea, că formatul perfect pentru aplicarea în
vederea obţinerii unui nou loc de muncă diferă în funcţie de postul
dorit.
Iată, mai jos, câteva sfaturi venite din partea specialiştilor americani în domeniul resurselor umane:
- verifică formatul adresei de e-mail pe care o menţionezi în cadrul CV-ului;
- menţionează că numărul de telefon care apare pe CV este unul de mobil sau de fix;
- fă un rezumat al slujbei pentru care aplici;
- redactează detalii despre experienţa pe care o ai în rezumatul slujbei dorite;
- dacă nu poţi să dai detalii despre experienţă renunţă la o astfel de categorie;
- redactează în secţiunea destinată realizărilor de până în prezent
rolurile de management şi cele executive pe care le-ai ocupat în
companiile la care ai lucrat anterior;
- foloseşte un rezumat realizat într-un format cronologic.
Excepţie ar putea face persoanele fără experienţă;
- dă exemple de reuşite concrete, cuantificabile;
- enumeră companiile pentru care ai lucrat în trecut;
- verifică dacă ai redactat corect CV-ul;
- în cazul în care nu ai experienţă în domeniu poţi să enumeri studiile
absolvite şi cursurile de specialitate relevante pentru locul de muncă
pentru care aplici.
Înainte (CV greşit):

Sursă infografic: Business Insider
După (CV corect):

Sursă infografic: Business Insider
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu